DYDAB växer och söker därmed en person som kommer att arbeta med orderhantering, planering, ledning av transporter och containerhantering. Arbetet innefattar daglig kontakt med såväl kunder, chaufförer, leverantörer och myndigheter. Administration och fakturering ingår i ditt dagliga arbete, du bör därför ha god datavana. Dagarna är omväxlande och stimulerande, arbetsuppgifterna varierande och kan även innefatta en del ekonomiska arbetsuppgifter samt både inne- & utesälj.
Vi söker dig som är lugn & trygg i dig själv & kan hantera snabba svängningar, då det periodvis är ett högt tempo.
Arbetet är självständigt, men då arbetsgruppen är liten krävs god samarbetsförmåga. Du har en öppen och positiv attityd, förmågan att skapa goda relationer och en naturlig känsla för service. Du är ansvarsfull, strukturerad, har ett stort engagemang och gör ditt yttersta för att hitta bra och smarta lösningar. Du gillar att tänka utanför boxen och kommer gärna med idéer och förbättringsförslag. Vi söker dig som vill utvecklas och kan jobba självständigt med frihet under ansvar. Vi ser gärna att du har arbetat mot transport- eller byggsektorn sedan tidigare.